.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نمايشگاه بزرگ كتاب مازندران گشايش يافت

با حضور معاون حقوقی وزیر ارشاد، نماینده ولی فقیه و مسئولان مازندران، چهارمین نمایشگاه کتاب استان صبح شنبه با حضور بیش از 700 ناشر از سراسر کشور در ساری گشایش یافت.

به گزارش شمال نيوز به نقل از  مهر، یکصد و بیست و نهمین نمایشگاه کتاب استانی و پنجمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان مازندران با حضور بیش از 700 ناشر از سراسر کشور در پنج سالن و 300 غرفه محصولات خود را به نمایش می گذارند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی امازندران در آیین گشایش نمایشگاه چهارم با تاکید برلزوم برپایی نمایشگاههای کتاب گفت: برپایی این نمایشگاهها گامی در جهت اعتلای فرهنگ کتابخوانی در جامعه است.

محمد اسماعیل امامزاده افزود: بر پایی نمایشگاههای کتاب می تواند زمینه دسترسی آسان به کتاب را برای تمامی آحاد جامعه فراهم آورد .

وی با اشاره به اینکه کتاب یکی از مهمترین عناصر در توسعه فرهنگی هر جامعه ای به شمار می رود، ادامه داد: اعتلای فرهنگ کتابخوانی در جامعه به عنوان عنصر تجلی بخش اندیشه ها و در اختیار قرار دادن آن به پشتوانه برگزاری نمایشگاههای کتاب امکانپذیر است.

به گفته مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران در یک نظام اسلامی توسعه فرهنگ کتابخوانی از اولویتها به شمار می رود.

وی اظهارداشت: در جامعه جوان کنونی بیش از هر مسئله دیگری تغذیه روحی جوانان از طریق کتاب امکانپذیر است.

این مسئول فرهنگی استان اظهار داشت: 60 هزار عنوان کتاب مربوط به سال های انتشار 83 و قبل از آن در این نمایشگاه عرضه شد.

به گفته وی، برای نخستین بار غرفه نوآوری و شکوفایی با ارائه کبت مربوط به مقام معظم رهبری، حوزه نماز و دین در این نمایشگاه راه اندازی شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه برای نخستین بار غرفه پاسخگویی به شبهات دینی در نمایشگاه کتاب مازندران دایر شده است، تصریح کرد: بیش از 40 برنامه و مسابقه فرهنگی، قرآنی و نماز در نمایشگاه کتاب استان نیز دایر شد.

امامزاده با اشاره به اینکه سال گذشته طی شش روز برپایی نمایشگاه کتاب در استان مازندران 400 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند گفت: در نمایشگاه سال گذشته بیش از 14 میلیاردریال کتاب توسط بازدیدکنندگان خریداری شد.

این نمایشگاه از امروز تا هشتم شهریور ماه در کیلومتر هشت جاده ساری - نکاء مجتمع وفاییان برپاست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.